Тематичне вивчення стану організації роботи ДНЗ

Рівнянський дошкільний навчальний заклад №2 працює за державними програмами «Я у Світі»», «Зернятко» і є Базовим з впровадження програми для дітей старшого дошкільного віку « Впевнений старт». На наступний рік заклад планує розпочати роботу над опробуванням експерементальної програми навчання читання дошкільників за методикою М.О.Зайцева. Вся робота дошкільного навчального закладу була направлена на різнобічний розвиток особистості, зміцнення фізичного та психічного здоров'я.

Протягом 2010-2011 навчального року педагогічний колектив працює над такими річними завданням:

1. Продовжувати роботу по удосконаленню системи фізкультурно-

оздоровчих та лікувально-профілактичних заходів з метою збереження

та психічного здоров'я дошкільнят.

2. Формувати основи моральності, етики та культури, сприяти творчій

самореалізації дітей в різноманітних видах діяльності.

3. Забезпечувати особистісто-орієнтований підхід до дітей в організації освітньо-виховного процесу.

Виконуючи завдання, намічені на даний рік, педагогічний колектив закладу намагався створити найсприятливіші умови розвитку, навчання та виховання дітей. Навчальний процес педагоги намагаються проводити в нетрадиційній формі, використовуючи різні методи та прийоми.

Центром методичної роботи в дошкільному закладі є методичний кабінет, в якому наочний та дидактичний матеріали розташовані за розділами. Методист, збирає матеріали з досвіду роботи вихователів, музкерівника, фізінструктора. Вся робота методичного кабінету планувалася згідно річного плану дошкільного закладу.

Дошкільним навчальним закладом керує більше 35 років досвідчений педагог Колєснік К. Л..,яка є взірцем творчого потенціалу, найголовнішою пружиною цілого механізму, назва якого – дитячий садочок.

У дошкільному закладі працюють творчі педагоги - це фахівці дошкільної освіти. Для підвищення фаховго рівня педагогів планується направити на навчання у вищі навчальні заклади молодих педагогів.

Зміцненню здоров'я дітей сприяє використання педагогами різних форм роботи : ранкова гімнастика, щоденні фізкультурні заняття, гімнастика пробудження після сну, рухливі ігри, фізкультхвилинки під час занять, фізкультпаузи між заняттями статичного характеру, раз на тиждень-пішохідний перехід, двічі на місяць - фізкультурні розваги, раз на місяць - день здоров'я, два рази на рік - фізкультурні свята. Значна увага приділяється загартуванню дітей: діти ходять в полегшеному одязі, вмиваються водою кімнатної температури, відпочивають вдень після провітрювання кімнати, отримують повітряні ванни разом з гімнастикою після сну.

Медичний персонал постійно проводить аналіз захворюваності в дошкільному закладі і здійснює контроль за проведенням оздоровчих міроприємств.

Велике значення для зміцнення здоров'я дітей має правильна робота з батьками. Для цього педагоги та медичний персонал використовують бесіди, консультації, наочний матеріал, запрошують батьків на фізкультурні розваги та свята. Робота дошкільного закладу велась чітко і цілеспрямовано .

Андріяш Г. В., методист відділу освіти

Кiлькiсть переглядiв: 386

Коментарi